Telefonos problémamegoldás

SAJÁT ÖTLET / MY IDEA
Régen volt egy ötletem, még olyan 1995 környékén, amikor az internettel ismerkedtem. Arra gondoltam, hogy milyen jó lenne, ha valaki a net mellett ülne és bármikor felhívhatnám, hogy megkérdezzek bármit. A telefon megcsörrenne, az illető megnézné a neten és én boldog lennék, mert hozzájutottam az infóhoz. Ebből persze lehetne üzletet is csinálni, mondjuk emelt díjas vonalon.
Azóta az ötletemet tudtomon kívül megvalósította a T-Com, "Mi a szösz" címmel. Mondjuk a mai világban ez is idejét múltá vált, mert egy okos mobillal szinte bárhol tudunk netezni és megnézni infókat a weben.

Most pedig elérkeztünk a rövid kis felvezetés után a legújabb kreációmhoz! Emelt díjas vonal, amit ha felhívnak, nem csak úgy működne, hogy megnézek bármit a neten, hanem egy probléma megoldó vonal lenne. Mivel manapság nagyon sok funkcionális analfabétával találkozom, úgy veszem észre, hogy biztos lenne keletje egy ilyen szolgáltatásnak.




Gondolj csak bele, hogy éppen egy kisebb autós balesetet szenvedsz. Mit kell csinálni? Hívjak rendőrt? De ez a fickó aki nekem jött azt mondta, hogy valami papírt kitöltünk és az úgy jó lesz! Biztos, hogy jó lesz? És mit kell ráírni?

Vagy teljesen más! Ünnepnap van, minden zárva és az egész doboz tojás, amit tegnap vettem meg van romolva, de ebédre jönnek a rokonok...

Ezeket nem én találtam ki, ilyenekkel hívnak fel az ismerőseim nap mint nap. Egy pár perc beszélgetés után aztán rájönnek, hogy a pofon egyszerű válaszokat ők is tudták volna, de vagy nem jutott eszükbe a stressz miatt, vagy csak egy kis rugalmas, problémamegoldó képesség kellet volna részükről. 

P.Z. Miller

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése