Mobiltöltő foglalat

SAJÁT ÖTLET / MY IDEA
A mindennapi szokásomhoz híven, este csatlakoztattam a telefonomat a töltőhöz, amikor eszembe jutott, hogy a neten tömegszámra fellelhetők telefonbölcsők, amibe szépen beleállítva a telefont, nem csak az asztalon hevernek töltésre várva.
Felbuzdulva ötletemen keresgéli kezdtem, hogy a telefonomhoz illőre leljek, amit az asztal díszeként elhelyezhetek a számítógépem mellett. Amire rájöttem, hogy ha nem Iphone, vagy valami nagyon népszerű márka, nagyon népszerű típusának a tulajdonosa vagyok, akkor esélyem sincsen holmi töltős dokkolóra lelnem. 
De mi lenne, ha én gyártatnék olyat, amilyen nekem kell, és eladnám jó áron másoknak is. A keresletet és a kínálatot a piac írott és íratlan törvényei szabályozzák. Az én telefontípusomhoz legyártott fehér színű dokkoló vajon hány embernek kéne? Valószínűleg nem olyan soknak, hogy a drágán legyártott dokkolókat mind az utolsó darabig eladjam, főleg, hogy idővel új telefontípusok jönnek ki, aminek más a formája és használhatatlan vele a dokkolóm. Gagyit meg nem akarok házilag eszkábálni! Most mi legyen?
Univerzális dokkoló!
A dokkoló bölcsője, egy kivehető és cserélhető műanyag betét lenne pár száz forintért, szemben a dokkoló több ezres ára helyett. Mivel a mai telefonoknál a mini USB töltő már szabvány, így a töltő csonkja se kéne hogy változzon telefoncsere esetén, ezért egyszerűen kipattintható lenne a dokkolóból, ha az új telefon miatt cserélni kell a bölcsőt.



2 megjegyzés:

  1. 3D nyomtatás. Csak sajnos rohadt drága az eszköz még, de lehet találni olyan céget, aki kinyomtatja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez jó ötlet, csak meg kell tervezni 3D-be és kinyomtatni! De! Ebben az ötletben Én inkább üzleti lehetőséget látok, méghozzá a GSM boltok polcain vagy mondjuk a Media Markt-ban biztos lenne keletje!

      Törlés