Jégmentesítő másképpen

SAJÁT ÖTLET / MY IDEA
A minap reggel, amikor kisétáltam a kocsimhoz, szomorúan konstatáltam, hogy megint fagy volt az éjszaka és vastag jégpáncél borítja be a szélvédőt. Gondoltam nem baj, van nekem jégmentesítő spray-m! Nekiálltam fújogatni a szélvédőt az alkoholos jégoldós kékes keverékkel! Mivel nem vagyok 2 méter magas és polip kezű, ezért egy kicsit esetlenül a kocsira rádőlve, és a csuklómat kifordítva tudtam csak fújogatni az anyagot az üvegre. Mivel a szórófej kialakítása arra alkalmas, hogy szemből szélcsendben fújjak a felületre, így az én esetemben, a szóróanyag több mint a felét elvitte a szél, illetve kis C betűket formálva véstem a jégbe munkálkodásom gyümölcsét. 
A probléma megoldása egyből körvonalazódott bennem. Kéne egy olyan szórófej, ami benyúlik a szélvédő közepéig, illetve a szélvédő felületére merőlegesen lehet tartani.


Valahogy így képzeltem el a pumpás jégoldómat. Továbbá nem tudom, hogy milyen árban lenne, de egy elemes elektromos szórófej végtelenül leegyszerűsítené a pumpálást.

2 megjegyzés:

  1. Fogj egy permetezőt, abba töltsd a cuccot. De legalábbis annak a szórófeje alkalmasabb. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Permetezővel még nem próbáltam, de ígérem utána nézek és kipróbálom! :)

      Törlés