Transparent Marker (TM) - az átlátszó szövegkiemelő

SAJÁT ÖTLET / MY IDEA


A minap egy hosszabb, nyomtatott szöveget kellett átolvasnom és kiemelni a fontosabb részeket. Mint minden tapasztalt tanuló, aki a tankönyvből a lényeget akarja kiemelni és megtanulni, elővettem hát az UV zöld szövegkiemelőmet és elkezdtem bejelölgetni a fontosabb tartalmakat. Régen is volt egy kis ellenérzésem használat közben, ami most újra előjött, mégpedig az, hogy jobb kezesként nem látom meddig kell húzni a csíkot, mivel a kezem és a filctoll eltakarta a bejelölendő szöveget.
Mit lehet ilyenkor tenni?!
Miért nem gyártanak átlátszó filctollt?!
Sebaj, ha nem létezik, akkor most feltalálom!
Mivel nem vagyok nagy műszaki rajzoló, érjétek be ennyivel most, remélem a lényeg azért látszik majd rajta!


Szolgálati közlemény:
Megkérnék minden filctollal foglalkozó gyártót, amennyiben felkeltettem az érdeklődésüket, kérem keressenek meg!
Köszönöm! :)

2 megjegyzés:

  1. Figyelmedbe ajánlom az UNI USP-200-as szövegkiemelőt, pontosan így működik: http://www.firkabox.hu/webshop/uni-usp-200-fluor-sarga-szovegkiemelo/394

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia BGZ!

      Köszönöm szépen a visszajelzést, egy irodaszer forgalmazó cég már felhívta a figyelmemet, hogy tavaly jelent meg az UNI cég kínálatában ez a filctoll (bár őszintén megmondom én saját kútfőből agyaltam ki és nem a neten láttam valahol)! :)

      Amiben viszont az enyém másabb lenne az UNI-nál, hogy a kapilláris nem a toll hegyének közepén, hanem a két szélén vezetné le a tintát, így nem zavarná a kis ablakon keresztüli olvasást.

      Törlés