Motoros Snowboard


Igaz a télnek már vége, de az ötlet említésre méltó! Megfigyeltem egy tendenciát, ami mostanában előszeretettel megjelent, mégpedig azt, hogy minden közlekedési eszköze megpróbálunk motort integrálni. A soron következő eszköz, amit utolért a sorsa, egy snowboard. Én, ha először mondta volna valaki, hogy meg kéne hajtani egy ilyen deszkát, biztos, hogy a motoros hószán működési elvén indultam volna el. Az alábbi képen látható megoldás viszont egy teljesen más ötlettel hajtja meg a deszkát. Kíváncsi vagyok, hogy az ötletből mikor lesz használható, és a boltban is kapható eszköz, mert ezt a snowboardot például szívesen kipróbálnám!




A fenti snowboardhoz hasonló megoldást már láttam egy régi videó felvételen, nézzétek csodálkozással, hogy már miket kitaláltak 1929-ben! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése